StarStableSisters - Heather, Lucy & Minna

2018-08-18
17:43:33

Mistlady

Hej allihopa! 
Nu har vi hållt på ett tag, denna blogg har funnits i över fem år! Ingen av oss har använt den på flera år, med undantag för mig, när det flyttar hem en ny häst till Goldwater-stallet. 
 
Så är fallet även denna gång, idag fick vi tillökning i form av ett femårigt lusitanosto som tidigare bott hos Steve under en kortare tid. Hon går under namnet Miel, (Goldwater's Mistlady) och är stallets nytillskott efter Ares. 
 

Kan passa på att uppdatera er lite allmänt, jag är nu SR i ungefär två månader till, jag finns på Avocado Island (7) där jag trivs superbra, är med i en liten mysig klub som heter Winter Dandelions, där jag oftast syns tillsammans med min närmsta vän Gloria! 
 
 
Jag har också konstant brevkontakt med Luna, vi konstaterade att vi pratat till och från i över fyra år. Vi står båda vid stora milstolpar i livet, hon ska börja gymnasiet, och jag ska flytta hemifrån och läsa på universitet. Kul att vi håller kontakten, känns superbra! 
 
Allt i allo är jag liksom Minna inaktiv, men vi finns här, ni blir inte av med oss!
Kram Lussan