StarStableSisters - Heather, Lucy & Minna

2014-07-31
20:50:00

Nej, jag har bestämt mig...

Tror jag. Jo, men det har jag. SANDRO ska bli min häst! Jag ger inte den nya tinker en chans, faktiskt. Sandro blir det, även fast båda är vackra. Den nya skäcken var faktiskt väldigt fin också, men inte min typ av hästras. Jag som inte kan rida till hästarna och ta bilder på dem får ta kort på spelare med hästarna istället, (med deras tillåtelse, förstås) och det är ju inte så många som har den nya, men jag fick tag i en av varje! :)
inte så vacker bild, men det är ju hästen som räknas haha.
 
You will always be in my heart :3
 
 
båda är som sagt jättevackra, men den svarta är helt klart den bästa av dem!

Och nu till en helt annan sak, så tog jag lite bilder på stranden, man liksom "drog" neråt med den här saken man styr pilen med på datorn, så att man hamnade under vattnet på något sätt haha :P
 
-Minna