StarStableSisters - Heather, Lucy & Minna

2014-11-28
15:49:57

Minna vill också ha fjording

Ja, det vill jag, och så ska det bli :)
Nu i helgen är Sweden International Horseshow i Stockholm. Jag kommer att vara där och köpa 3000sc. poff. 
Jomen nu är det ju så att jag vill ha en mysig fjording. Och ärlig talat vet jag inte vilken av dem jag tycker bäst om, men *host* som vanligt känner jag att skimlar är så underbara, och den här är ju bara helt otrolig. 
Namnet blir *trumvirveeel* Iceflame! Wallaaah! Men, hon kommer att kallas för Cindie. Älskar det namnet, och jag tycker att det passar perfekt. 
Men. Nu när jag snart kommer att ha 3000sc kan jag enligt mig köpa allt. Men det finns ett litet prolem, jag är inte star rider längre, (skräll) och jag tänker faktiskt fråga dom i montern om jag kan köpa en månad där, jag ger dem 50 spänn och dem ger mig star rider. Jag tror inte att det kommer att gå, men det är ju tråkigt om jag har 3000sc och inte kan använda dom. Självklart finns det ju affärer i både moorland och fort pinta, men njaee...
Och anledningen till att jag inte kan köpa star rider från datorn hemma eller så, är ju på grund av wywallet, och då kan jag inte längre köpa från mobilen vilken är mitt enda alternativ. Men nu vet ni lite, ny häst blir det iallafall! :)
 
ååh titta på henne <3 så mysig :3
 
privrider Cindie lite xD
 
.-Minna