StarStableSisters - Heather, Lucy & Minna

2014-10-13
19:44:24

Dag 7- Min favorittävling

Jag har faktiskt mer än en, närmare bestämt fyra stycken tävlingar som jag tycker är jätteroliga. Kommer tyärr inte kunna visa bilder på alla, eftersom att jag inte kan rida dit och ta kort.
En av favoriterna är:
1. Väderkvarnstävlingen, jag tycker den är såå rolig! Eftersom att det är annorlunda hinder, det blir lite mer hinderbana på något sätt! Tumme upp för den!
2. Gyllenbladsskogens tävlingsbana, den hos Emma. Weehå, jag älskar den! :3 Den har också lite annorlunda hinder, känns lite fälttävlan, vilket jag gillar, känns lite mer speciellt än vanlig hoppning! Superrolig tävling!
3. Jorviksstallets elittävling, som Barbara har. Vet inte varför jag gillar den så mycket egentligen, men jag tycker bara att den är jätterolig, särskilt de  där höga hindren vid arenan c:  
4. Tävlingarna som Minka har i Firgrove. Själva Firgrove är ett skittråkigt ställe, men då är det tur att Minka finns med sina tävlingar :) Gillar dem för att man hoppar över lite allt möjligt, staket, hål i broar och så :3
 
Gyllenbladsskogens ridbana
 
-Minna